Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

lördag, november 07, 2009

PDF


Provkör DN och svenskan några månader som PDF. Tre månader för en hundring.
Visserligen kan man bläddra sig fram, men då syns bara delar av sidan, så jag väljer att sakta skrolla sidan ner.
Det blir långsamhetens lov. Fastnar för notiser jag annars hoppat över. Även reklamsidorna tvingas jag nu fästa blicken på. På DN sjunker skrollninghastigheten till hälften på annonssidorna ? Är det möjligt ?
Men annars är det sig likt. Det är inte det högljudda som fastnar, utan det lite udda.
Göran Skytte lever i en from värld utan homo-äktenskap (SvD),
Karin Thunberg lovordar gemenskapen och uppriktigheten i tvättstugan (SvD),
Lena Andersson slår ett slag för fantasin och behovet av inlevelse (DN).

Inga kommentarer: