Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

lördag, november 21, 2015

Må klokare liv ..



det ringde en försäljare medan jag koncentrerade mig på att handla i konsum, han ville jag skulle prenumerera på en nystartad tidning, den vill förändra världen, du behövs, nej jag har redan en sådan tidning, men den här behövs också, nej jag hinner inte läsa, men vi behöver ditt stöd, fan va´ envis du är, ja !, jag ger mig

så nu kommer Syre en gång i veckan, och jag ångrar mig inte
i senaste numret skriver Nike Markelius en dödsruna över mänskligheten
instämmer, tyvärr.

...
en förhoppning om att när jorden gjort sig av med oss så kommer ett nytt klokare, följsammare liv att ta plats på den här vackra planeten

Må klokare liv komma efter oss

1 kommentar:

Onkel Olof sa...

Å trots allt som ny sker i världen så är det den bästa av världar.

Ibland tror jag att om vi verkligen skapade paradiset här på jorden, vilket vi skulle kunna om vi verkligen försökte, så skulle allt vara över på riktigt. Jag vet inte varför dock...