Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

torsdag, november 21, 2013

Full i skratt




Envisas med att vara förtjust i när det inte blir som man tänkt, även när det går mig emot.

Förra veckan var kompisarna på jobbet hembjudna för att hjälpa mig äta upp den hemgjorda färskpotatisen, men vurpan kom ivägen.
Igår eftermiddag skickade jag en hälsning till en av dom att de var välkomna idag.
Bytte ut den åldrade gräddfilen och den vissna gräslöken och gjorde rent på toaletten. Men ingen kom.

Nu sitter jag här med en urdrucken Carlsberg Hof och undrar varför. Dålig kommunikation ?
Men den sköna känslan är att jag inte alls är ledsen, utan mera full i skratt.
Självkänslan kanske tar sig när man är sjukskriven ?


När jag söker bildillustration på Google till full-i-skratt så kommer bilden ovan upp. Det är ju min bild, från Björkhagen ! Och  blir ännu mer full i skratt.
Sen hittar jag en till, nedan.
Vilken oväntad kväll.
Skål
!


Inga kommentarer: