Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

måndag, februari 09, 2015

Ny rakborste




Sedan den gamla rakborsten försvann på en resa har jag fått hålla till godo med en som släpper ifrån sig strån, som hamnar i ansiktet och i munnen. Förgäves har jag letat efter en ny, för att bli av med det här dagliga irritationsmomentet. Så idag, på ICA i Dalens centrum (var annars?), fick jag syn på en.
Det ska bli ohyggligt spännande och se hur den uppför sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla in våra rakborstar :-)

http://www.sliqhaq.se/rakning-rakborste-c-4_29.html

Anonym sa...

Hej,
idag råkade jag slå på tv mellan 17.30-18.00. Det var ett inslag från Dalarnas lokal-TV ,heter det så? TV 1 var det i alla fall. Då visade de en barberare i Dalarna. Det var trevligt att se hennes handlag och inredningen.
Det var då jag såg rakborstar på en hylla och tänkte på dig.

Hälsningar
Helén

ERIC SECHER sa...


Anonym,
Nu när den nya borsten börjat släppa ifrån sig börjar jag snegla på ditt sortiment. Kanske värt att lägga en slant på ?

Helen,
Undrar om de professionella barberarna investerat i sådana där dyra borstar som finns på hemsidan i kommentaren ovan ..