Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

fredag, mars 09, 2018

Västerbottensafari



Efter tåg till Umeå och en veckas fin vinter-cykling i Västerbotten känner jag mig än mer övertygad om möjligheterna att resa och uppleva utan flyg. Nästan besviken över att det inte är en större uppoffring. Det är tillfälligheterna och mötena som räknas, och det behöver inte ligga långt bort.
Starkast intryck den här gången gjorde älgkalven fångad i snön, goa Helmut på Fredrika Jakt o Fiske, två timmars pulsande på den oplogade vägen, ännu goare Lilla Hotellet i Vilhemina, och min fantastiska Brompton, som kan ta mig vart som helst ..

Men som vanligt, bilder säger mer än ord :




2 kommentarer:

Ingegerd sa...

Idag på söndagsmorgonen har jag två gånger blivit länkad till din blogg, aldrig sett den förr! Tycker om den! Hur hör man för att följa den?

ERIC SECHER sa...


Va roligt !Du får väl lägga upp den som en favorit :) Skriver någon eller några gånger i veckan. Mvh