Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

lördag, november 12, 2016

Left handed



Det här är nog en bra bild av min syn på livet, hur jag vill att det ska vara. Spontant, och intuitivt.
:
Tittar på TV och Så mycket bättre. Tommy Nilsson gör ett bejublat framträdande, alla ställer sig upp och klappar i händerna, jag  ser hur Lisa Ekdahl gör en rörelse med vänsterarmen, och tänker momentant, hon måste vara vänsterhänt. En sökning på Google visar att så är fallet.

Jag tror vi människor besitter en massa "kunskaper" som inte räknas.


1 kommentar:

Anonym sa...

Som till exempel om hur
man skärmar av sig omkring
det lilla livet. Jag säger
inte att det är fel.

Tänk om, det efter sina omedvetna stadier
visar sig var den evolverande struktur som
vi kan ta ansvar för, på vår hotade planet.

Men som jag inte, tidigare har sagt. Kvinnor är olika.
Här finns det fittor, magar, hjärtan och förstånd.

Majoriteten av männen i vår riksdag är medlöpande fittor.

Nina Björk och Stina Oskarsson. Er högaktar jag.

Roland