Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

onsdag, juni 27, 2012

Tack !


Slår mig ibland hur tacksam jag är för de kommentarer jag fått på bloggen genom åren. Och samtidigt glad för att den lille mannen med den lilla hjärnan har en liten läsekrets. Nu finns tid att i lugn och ro begrunda varje kommentar.
Roland stimulerar mig att hålla fokus, att inte vifta bort det som inte får sopas undan.
Realist har varit ovärderlig i synen på jämförelse och tävlan, bl.a.
Monika har visat att man kan gå från ord till handling.
Stellan har generöst delat med sig av sin syn på människor från andra kulturer, och gett den diskussionen ett mänskligt ansikte.
Olof stimulerar mig, varje dag, att vidga perspektivet. 
Och ni, som vid enstaka tillfällen, tagit ner den lille mannen som uttalar sig om frågor han inte har en aning om på jorden.

Tack !

7 kommentarer:

Onkel Olof sa...

Håller med ovanstående; det är kommentarerna som gör bloggandet berikande...

Realist sa...

Eric!

Ett stort tack själv för alla dina otroligt härliga funderingar & ifrågasättande, TACK!

Förresten hur gick det med Secretariat?

/ Realist

ERIC SECHER sa...

Realist,

Tack!
Det kom en avi från posten idag, jag hoppas det är filmen om Secretariat.

ERIC SECHER sa...

Filmen kom igår, följer med på semestern.

ERIC SECHER sa...

Filmen kom igår, följer med på semestern.

ERIC SECHER sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ERIC SECHER sa...

Filmen kom igår, följer med på semestern.