Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, juni 04, 2013

Fegt ?

Somliga får utstå grova kränkningar på nätet. Även om den som drabbas genomskådar rädslan och galenskapen är det säkert svårt att helt och hållet avfärda.
Själv är jag förskonad, även om tonen blev lite hotfull i inläggen om Varning för invandring.
Betydligt mer harmlöst är de smickrande kommentarerna  på engelska som anländer nästan dagligen. Alla avslutas med en uppmaning att besöka en hemsida om behandling med cellulitkräm, please visit. Hittills har jag valt att radera, det kanske är fegt ?

2 kommentarer:

Onkel Olof sa...

Får de där inläggen med. Märkligt sätt att göra reklam. Jag menar att göra någon irriterad på en...

ERIC SECHER sa...

Kanske fungerar som all reklam, till slut tröttnar man, och kollar/köper ?