PS
Slit och släng och stenhård konkurrens om kunden, det är inte alltid bäst produkt som vinner, istället kan det vara bäst försäljare, bäst talare, bäst info eller bäst reklam. Gamla skor kan bli som nya, och plötsligt falla alla på läppen. Som t.ex Schlingmanns Nya Moderater.
Det kan också vara omvänt, blev jag varse efter att ha lyssnat på Enhet från Almedalen. Att den dåliga försäljaren kan tillintetgöra en bra produkt.
Eller är jag fast i ett ytligt betraktelsesätt, när det tafatta framträdandet överskuggar innehållet ?
Här
Slit och släng och stenhård konkurrens om kunden, det är inte alltid bäst produkt som vinner, istället kan det vara bäst försäljare, bäst talare, bäst info eller bäst reklam. Gamla skor kan bli som nya, och plötsligt falla alla på läppen. Som t.ex Schlingmanns Nya Moderater.
Det kan också vara omvänt, blev jag varse efter att ha lyssnat på Enhet från Almedalen. Att den dåliga försäljaren kan tillintetgöra en bra produkt.
Eller är jag fast i ett ytligt betraktelsesätt, när det tafatta framträdandet överskuggar innehållet ?
Här
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar