Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, oktober 23, 2018

Lila




Beställt en matta på nätet för 4500 kronor. Den ska matcha min blåa soffa bättre än den jag har.
Den jag  har är lila, den jag köpt är orange. Färgläran säger att blått och orange är komplementfärger, så jag är hoppfull. Men det hjälper inte. Den lila passar bättre.

Återstår att få kontakt med mattfirman på nätet (good luck) för att höra hur man gör för att utnyttja ånger-rätten (good luck).

Det finns små problem, och stora problem.
Jag ägnar mest tid åt de små.
Tyvärr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Eric
Vi kan ju inte lösa dom stora problemen som
löser sig på egen hand med hjälp av katastrofer

Men små katastrofer, det kan vi undgå på egen hand
Helt nöjd, med bara den saken, är det svårt att vara

Roland